torsdag den 17. februar 2011

Nyt lille smykkebarn er kommet til verden

Øj. I seng kl. 05.30 - og først da opdager jeg, hvor kold jeg er blevet, så søvnen afventer opvarmning. Men sådan må det jo være, når fødsler står på :-)

Ikke at det er en ny opfindelse - men jeg er så glad for at have genbrugt et arvestykke; en kæde  af rustikke, sorte, let facetglitrende, charmerende, BITTESMÅ perler. Kæden har ligget i uendelige tider i mit skab for at blive brugt. Det blev den bare ikke. Den var vist lidt for minimalistisk for mig.

De er nu trukket om med spredte bomber af smukke, champagnefarvede perler, der blev til overs ved et andet projekt - dobbeltglæde!

NU kan de charmerende små bruges til noget; kæden vil se skøn ud til skjorter og små sommerbluser. Underfundigt blink i de sorte og tillokkende skær i de større, champagnefarvede. Herligt! ... Og så blev kæden så lang, at den kan lægges dobbelt.

Begejstring indfinder sig! *\o/*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar