torsdag den 27. januar 2011

Der gik jeg og troede, at maleriet skulle foldes ud...

Det er det ikke blevet - endnu... Men jeg er blevet færdig med flere syprojekter, og nu kommer smykkeriet frem!

Forleden nat kunne jeg igen ikke rigtigt sove, så jeg lå og opfandt en ny måde at bruge et Chanel-agtigt smykke på; en mabéperle i str. stor med filigranguldkant, cirkelrundt og enkelt - den bliver simpelthen trukket på en tyk, sort lædersnøre, og så skal smykket bruges til min lyserøde Chanelkjole!

Kjolen havde jeg ellers bragt til torvs, kommissionssalg i Næstved - men den kommer hjem igen, for sæsonen for korte kjoler er ikke endnu, sagde de...

Skulle der være en kunde til det nye smykke, så sælger jeg det omgående, dog! Jeg har kun én hals at besmykke ;-)  Créme de la créme de la caviUnica!

Faktisk kan det smykke bruges på mange andre måder end med den klassiske Chanel, fordi det er så enkelt med det nutidige og lettere rå strejf af læder... Yesss! Gud så, at det var godt! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar