mandag den 6. juni 2016

Ak, ak, bugger!


Ak! Jeg strikkede denne trøje til mig selv, jeg glædede mig til den hele den lange vej gennem strikkeriet. Den er af 100% bomuld, der er lavet af gamle cowboybukser. Og se lige kanterne; de ligger dobbelt og er strikket fast på indersiden. Jo, jo! Det er skam kram!

Alas, den skønne krøb ved første vask. Jeg nåede såmænd ikke at bruge den - man vasker altid striktøj før brug, for at få alle masker og syninger til at ligge pænt.

Den krøb - og vil nu se rigtig godt ud på en str. 38, vil jeg tro. Faconen er firkantet, altså uden nogen indtagninger i taljen - så den vil se godt ud på alle.

Vil du købe den, skal den mindst koste 350 kr.

1 kommentar:

  1. Den er nu sendt videre i systemet, hvor jeg håber den finder en ny, gladere ejer :-)

    SvarSlet